Firma Kama spolupracuje s Jizerskou 50 již více než 15 let

10.3.2021   
Foto

Partnerská spolupráce naší rodinné firmy Kama s Jizerskou 50 začala někdy kolem roku 2005. S příchodem pořádající agentury Raul došlo k nastartování dlouhodobé spolupráce, která trvá dodnes. Firma Kama jako tuzemský specializovaný výrobce sportovních čepic, doplňků a svetrů začala pravidelně vyrábět pro každý ročník závodu limitované kolekce čepic.

Díky kreativní spolupráci s Raulem tak vznikají pokaždé originální výrobky zohledňující vizuální styl konkrétního ročníku. Vyrábíme čepice pro organizační tým, pořadatele, terénní pracovníky, V.I.P. hosty, ale i malé kolekce pro jednotlivé partnery, firemní štafety, včetně dětských verzí. Spolupráce nekončí jen Jizerskou 50, ale přenáší se i do celého seriálu SkiTour. V Kamě flexibilně reagujeme na požadavky organizátorů a vždy se snažíme, aby naše výrobky nebyly jen reklamním suvenýrem, ale díky špičkovým materiálům také plnohodnotným funkčním doplňkem pro běžné užití.

Součástí partnerské spolupráce je samozřejmě každoroční účast zástupců Kamy na stadionu v Bedřichově se svým stánkem a oblíbenou nabídkou obrovského výběru výrobků Kama. Několikadenní výjezd firemního týmu a náročná práce od svítání do tmy patří již k našim každoročním úkolům. Kdo zažil atmosféru a nadšení tisíců hobíků na stadionu pochopí, že tady se  rychle zapomíná na mráz i nepohodlí. Jde totiž o setkávání se spoustou kamarádů, známých i neznámých. Pro výrobce zimních sportovních čepic s 30letou historií je to neuvěřitelná přehlídka až historických modelů a designů. Naše čepice jsou kvalitní a tak potkáváme i 20 let staré modely. Když lidé vidí náš stánek se značkou Kama, hrdě se hlásí do party a honosí se čepicí resp. umístěním v tom kterém závodě, které dosáhli právě v naší čepici. Vzniká tak spousta fotografií a vřelých setkání, na něž nelze zapomenout.

Jsme náležitě hrdí, že tak malá rodinná firma jakou je naše Kama, je stálým partnerem této velké a historicky legendární události. Zažili jsme již zrušení závodu kvůli nedostatku sněhu, rozbředlý sníh a omezení na trati. Zažili jsme vichřici i mínus 20. Byly ročníky s nádherným počasím a neopakovatelnými dramatickými zážitky na trati. Díky tomu všemu se s jistým pocitem zadostiučinění cítíme součástí akce, kterou tvoří stovky a tisíce lidí. Každoroční setkávání s organizátory a partnery závodů je vždy světlým okamžikem zimní sezóny.

Letošní „covidová“ Jizerská 50 byla vskutku prubířským kamenem všech organizátorů, ale i účastníků virtuální verze a testem jakési sportovní sounáležitosti. I když jsme nezažili tu atmosféru stadionu a setkávání s přáteli, myslíme si, že závod proběhl v této bezprecedentní situaci důstojně a úspěšně.

Do budoucnosti budeme Jizerské 50 a všem lidem kolem držet palce, abychom se zase vrátili do starých kolejí, resp. do vyjeté bílé stopy.  Srdečně celý tým KAMA.        

GENERÁLNÍ PARTNER

    ČEZ

PRÉMIOVÝ PARTNER

    T-Mobile

HLAVNÍ PARTNEŘI

    Benzina
    Volkswagen - užitkové vozy
    Hervis
    Pojišťovna VZP

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER

    TV Nova

MARKETINGOVÝ PARTNER

    Raul!

PARTNEŘI

    Northfinder
    Kästle
    Leki
    Enervit
    KAMA
    MSK
    Swix
    Boll
    Crystal Bohemia
    ČHMÚ

Oficiální dodavatelé

    CAT CUT
    TKF

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

    Deník
    bezky.net
    Nordic
    Kamsdetmi.com
    Drbna

Spolupracujeme

    Národní sportovní agentura
    Svaz lyžařů ČR
    Worldloppet
    Nadace Nova
    Kudy z nudy
    Báječné ženy v běhu
    Bieg Piastow
    Outfanatic
    běžkár.sk

Logistický partner SkiTour

    DB Schenker
Výživové okénko